Wymiary i ceny powierzchni reklamowych

Format Wymiary Cena (netto) PLN
1 / 8 strony (jeden moduł) 49×68 mm 300
1 / 4 strony (dwa moduły) 49×136 mm (poziom) 98×68 mm (pion) 550
1 / 2 strony (cztery moduły) 98×136 mm (poziom) 196×68 mm (pion) 980
Cała strona wewnętrzna 206×146 mm 1 910
Rozkładówka 206×292 mm 3 920
II, III strona okładki 206×146 mm 3 056
IV strona okładki 206×146 mm 4 250
Artykuł sponsorowany 2000 znaków ze spacjami 1450
Bon rabatowy (dwustronny) 65×130 mm 1750
Insert (wrzutka) Do 20 g / sztuka / Powyżej 20 g / sztuka 0,34 / Do uzgodnienia
Wklejki, próbki towarów Do uzgodnienia Do uzgodnienia
Terminy wydawnicze
Nr Rezerwacja powierzchni reklamowej Zamknięcie numeru Kolportaż
15/2024 2024.07.15 2024.07.25 2024.08.01 – 2024.08.03
16/2024 2024.08.01 2024.08.10 2024.08.15 – 2024.08.17
17/2024 2024.08.15 2024.08.25 2024.09.01 – 2024.09.03
18/2024 2024.09.01 2024.09.10 2024.09.15 – 2024.09.17
19/2024 2024.09.15 2024.09.25 2024.10.01 – 2024.10.03
20/2024 2024.10.01 2024.10.10 2024.10.15 – 2024.10.17
21/2024  2024.10.15 2024.10.25 2024.11.01 – 2024.11.03
22/2024 2024.11.01 2024.11.10 2024.11.15 – 2024.11.17
23/2024  2024.11.15 2024.11.25 2024.12.01 – 2024.12.03
24/2024  2024.12.01 2024.12.10 2024.12.15 – 2024.12.17

Specyfikacja techniczna reklam gotowych do druku

Gotowe reklamy przyjmujemy w postaci TIFF, JPG, CDR lub PDF dla systemu PC. We wszystkich przypadkach prosimy o zamianę fontów na krzywe. Prosimy o dostarczenie reklam na płytach CD lub pocztą internetową na adres reklama@goniec-warszawski.pl. Wszystkie elementy czcionek i grafiki muszą być w odległości min. 4 mm od brzegów strony. Cienkie linie i teksty pisane czcionką poniżej 8 punktów powinny być wykonane w jednym kolorze triadowym. Margines z odpowiednich stron na obcięcie (spad) – 3 mm.

Zasady wykonywania projektów reklam przez studio MAZGRAF MEDIA HOUSE

Koszt wykonania projektu z materiałów reklamodawcy wynosi (cena netto):
80 PLN – reklama w formacie 1 / 8 strony; 150 PLN – reklama w formacie 1 / 4 strony, 1 / 3 strony, 1 / 2 strony, 250 PLN – reklama całostronicowa, 350 PLN – reklama w formacie rozkładówka, 300 PLN – napisanie artykułu sponsorowanego. Wszystkie ceny podane bez podatku VAT.

Zasady zamieszczania reklam

Prawa autorskie projektów wykonanych w studiu MAZGRAF MEDIA HOUSE są zastrzeżone (wykorzystanie ich do innych celów niż publikacja w czasopiśmie „Goniec Warszawski” podlega opłacie). MAZGRAF MEDIA HOUSE nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam i ogłoszeń podpisanych i zaakceptowanych przez Reklamodawcę. Wydawca zastrzega sobie w każdym momencie prawo do modyfikowania cennika bez obowiązku powiadamiania o tym fakcie Reklamodawców, chyba, że odrębna umowa zawarta z Reklamodawcą lub jego przedstawicielem określi dokładnie termin powiadamiania o takiej zmianie.

OGÓLNE WARUNKI PUBLIKACJI REKLAM

Użyte w ogólnych warunkach określenia oznaczają:
Czasopismo – «Goniec Bemowski», «Goniec Bielański», «Goniec Mokotowski», «Goniec Ochocki», «Goniec Śródmiejski»,
«Goniec Ursuski»,«Goniec Ursynowski», «Goniec Wilanowski», «Goniec Włoski», «Goniec Wolski», «Goniec Żoliborski»

Wydawca – Mazgraf Media House
Reklamodawca – osoba fizyczna lub prawna składającą zlecenie na publikację Reklam w czasopiśmie.
Reklama – ogłoszenie płatne przekazane przez Reklamodawcę w celu zamieszczenia w czasopiśmie.
Umowa – Umowa na publikację Reklam
Cennik – wykaz cen za publikację Reklam w Czasopiśmie.

1. Przyjmowanie do publikacji Reklam oraz publikacja ich przez Wydawcę w Czasopiśmie dokonywane jest na podstawie Umowy z nim zawartej, zgodnie z niniejszymi Ogólnymi Warunkami i obowiązującymi przepisami prawnymi.
2. W przypadku zawarcia z Reklamodawcą Umowy w pierwszej kolejności mają zastosowanie postanowienia tejże Umowy. W punktach nieuregulowanych Umową obowiązują niniejsze Ogólne Warunki.
3. Reklamodawca ma prawo do wprowadzenia zmian w zamówieniu dotyczących treści lub formy Reklamy. W takim wypadku Reklamodawca, w formie pisemnego zawiadomienia zawierającego dokładny opis planowanych zmian powiadomi o tym fakcie Wydawcę nie później niż w terminach określonych, jako „Rezerwacja powierzchni reklamowej ” i podanych w Terminach wydawniczych.
4. Materiały reklamowe Reklamodawca dostarczy Wydawcę nie później niż w terminach określonych, jako „Rezerwacja powierzchni reklamowej ” i podanych w Terminach wydawniczych.
5. Zamówienie na zamieszczenie insertów, wkładek wszywanych do środka, a także zamieszczenie innych niestandardowych form Reklamy, wymaga odrębnych uzgodnień i kalkulacji.
6. Na żądanie Reklamodawcy Wydawca może również zamieścić próbki reklamowanego towaru. Reklamodawca odpowiada za jakość dostarczonych próbek. Termin ważności nadesłanych próbek powinien być co najmniej o 2 m-ce dłuższy niż data publikacji Czasopisma, w którym w/w próbki będą zamieszczane.
7. Materiały reklamowe Reklamodawca przedstawi w formie gotowej do druku, w postaci elektronicznej, zgodnej z wymogami określonymi w Specyfikacji technicznej reklam gotowych do druku. Koszt przygotowania materiałów reklamowych spoczywa na Reklamodawcy.
8. Wydawnictwo zapewnia jakość druku odpowiadającą poziomowi poligraficznemu Czasopisma.
9. Wydawnictwo nie odpowiada za wady jakościowe druku zamówionej Reklamy ujawnione w poszczególnych egzemplarzach Czasopisma i nieprzekraczającej 5% całego nakładu.
10. Wydawnictwo zobowiązuje się do archiwizowania materiałów ogłoszeniowych na nośnikach elektronicznych przez okres, co najmniej 3 miesięcy od daty publikacji.
11. Wydawnictwo ma prawo, bez szczegółowego uzasadnienia, odmówić zamieszczenia Reklamy, naruszającej przepisy prawa, zasady współżycia społecznego lub nieodpowiadającej wymogom technicznym Wydawcy lub profilowi Czasopisma.
12. W przypadku odrzucenia projektu Reklamy Wydawca może zaproponować poprawki lub złożyć ofertę wykonania nowego projektu w oparciu o odrębną umowę zlecenia lub wyznaczyć Reklamodawcy dodatkowy termin na dostarczenie poprawionych materiałów reklamowych. Jeżeli Reklamodawca nie dokona poprawek w określonym terminie, Wydawca może odstąpić od Umowy bez konsekwencji finansowych. Ocena jakości poziomu artystycznego, technicznego oraz charakteru Reklamy odpowiadającego profilowi Czasopisma należy do Wydawcy.
13. Wydawca nie ma prawa dokonywania zmian w materiałach reklamowych bez wiedzy i zgody Reklamodawcy.14. Reklamodawca ma prawo, za zgodą Wydawcy, dokonać na własny koszt zmiany w materiałach reklamowych. Dokonanie zmian w materiałach reklamowych po zamknięciu numeru Czasopisma do druku nie jest możliwe.
15. Reklamodawca oświadcza, że posiada pełnię praw autorskich, właściwe licencje do dostarczonych materiałów i przejmuje wszelką odpowiedzialność za opublikowanie ich w zamówionej postaci. Reklamodawca ponosi pełną wyłączną odpowiedzialność za treść i jakość zamieszczonych Reklam względem osób trzecich, a także pokrywa koszty związane z zaspokojeniem roszczeń osób, których prawa wskutek treści lub wydrukowania lub innego wykorzystania Reklamy zostały naruszone. Reklamodawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Reklamy z postanowieniami ustawy Prawo Prasowe, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz innych przepisów prawnych.
16. Reklamodawca jest odpowiedzialny za terminowe dostarczenie właściwych materiałów reklamowych. W przypadku zmian w powyższych materiałach, spowodowanych niewłaściwą treścią lub jakością techniczną, termin publikacji ulegnie przedłużeniu co najmniej o okres przeznaczony na dostarczenie właściwych materiałów reklamowych i w miarę wolnego miejsca w Czasopiśmie.
17. W przypadku przekazania materiałów na podstawie których studio graficzne Wydawcy opracowuje reklamę, projekt reklamy zostanie wysłany Reklamodawcy w wybranej przez niego i zaznaczonej w zamówieniu formie. Materiały do składu reklamy, Reklamodawca przekazuje Wydawcy na 10 dni przed planowana datą publikacji reklamy.
18. Za zamówioną publikację Reklamy Reklamodawca zobowiązany jest zapłacić Wydawcy wynagrodzenie w terminie do 14 dni od podpisania Umowy, na podstawie wystawionej przez Wydawcę faktury.
19. W razie zaistnienia sporów dotyczących publikacji Reklam będą one rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Wydawcy.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA REKLAM GOTOWYCH DO DRUKU
Wszystkie elementy czcionek i grafiki muszą być w odległości min. 4 mm od brzegów strony
Margines z odpowiednich stron na obcięcie (spad: 3 mm)
Gotowe reklamy powinny być zapisane jako PDF jakości drukarskiej, z zachowaniem nw. zasad:
– rozdzielczości nie mniejsza niż 300 DPI
– przestrzeń kolorystyczna CMYK
– czcionki zamienione na krzywe i osadzone wszystkie elementy wymagane do druku
– w nazwach plików nie powinno być znaków diakrytycznych (narodowych)